Over mij

Merksplas, Antwerpen, Belgium
Mama van 4 kindjes: Mariken, Geike, Nine en Lennert.Een Alle pure en nature dingen kunnen mij beroeren. Biologisch tuinieren en lekker koken, creatief bezig zijn zoals poppetjes maken, ...zijn maar enkele van mijn interesses.Sinds de geboorte van mijn eerste ben ik me aan het verdiepen in 'duurzaam en verantwoord' speelgoed. Ik werd zo geraakt door de mooie dingen die ik tegenkwam dat ik besloot om deze zelf te gaan verkopen. In 2007 precies werd het officieel! Daarna volgde de blog én sinds vorig jaar is er dus ook een webwinkel, weliswaar nog in opbouw. Véél van mijn tijd gaat ook nog naar de ouderen die ik iedere dag weer mag ontmoeten doorheen grote, kleine, fijne maar soms ook moeilijkere momenten. Beide jobs verrijken mijn leven enorm! In de winkel vindt u voornamelijk duurzaam houten speelgoed, bio en fairtrade kleding en verzorgingsprodukten. www.speelgoedvoorgoedkinderspel.be Veel plezier met rondkijken!

zondag 31 januari 2010

InNaTex







Dit weekend vond in Duitsland, meer bepaald Hofheim-Wallau een grote textielbeurs met werkelijk alles op het vlak van natuurtextiel plaats. Vele van onze fabrikanten staan daar ook jaarlijks met hun produkten én er valt ook telkens héél wat inspiratie op te doen...

Er staan dan ook maar liefst méér dan 200 exposanten uit 20 landen....En natuurlijk kom je ook wel eens wat collega's tegen die ook een webwinkel hebben of waarmee je samen op beurzen staat. Een klein wereldje is het wél, maar het doet ook goed om te merken dat de belangstelling voor biologische kleding toeneemt.

Héél veel kunnen we nog niet laten zien, maar we zijn weer wel prachtige spulletjes tegengekomen, die, als smaken samenvallen, weer op vele plekjes zullen opduiken...
Op de foto's zit u:
Een superlief roos T-shirt met reetje van Pat&Patty
Prachtig wol-zijde ondergoed van Engel
Natuurlijk geverfde zijden doeken voor een hemeltje van Woll manufaktur filges
Natuurlijk was Living Crafts, Hocosa, Disana, Efie om maar enkele van onze vaste leveranciers te noemen.
En wat er nog zal volgen....dat is nog een verrassing....want we gaan in de loop van het jaar ook starten met een aanbod voor geheel andere (bijzondere) doelgroepen en dan wordt het wikken en wegen...
Zo, nu heb ik toch het één en 't ander verklapt;-)






Geen opmerkingen:

Een reactie posten