Over mij

Merksplas, Antwerpen, Belgium
Mama van 4 kindjes: Mariken, Geike, Nine en Lennert.Een Alle pure en nature dingen kunnen mij beroeren. Biologisch tuinieren en lekker koken, creatief bezig zijn zoals poppetjes maken, ...zijn maar enkele van mijn interesses.Sinds de geboorte van mijn eerste ben ik me aan het verdiepen in 'duurzaam en verantwoord' speelgoed. Ik werd zo geraakt door de mooie dingen die ik tegenkwam dat ik besloot om deze zelf te gaan verkopen. In 2007 precies werd het officieel! Daarna volgde de blog én sinds vorig jaar is er dus ook een webwinkel, weliswaar nog in opbouw. Véél van mijn tijd gaat ook nog naar de ouderen die ik iedere dag weer mag ontmoeten doorheen grote, kleine, fijne maar soms ook moeilijkere momenten. Beide jobs verrijken mijn leven enorm! In de winkel vindt u voornamelijk duurzaam houten speelgoed, bio en fairtrade kleding en verzorgingsprodukten. www.speelgoedvoorgoedkinderspel.be Veel plezier met rondkijken!

woensdag 6 januari 2010

De eerste give-away!


Bij het begin van een nieuw jaar hoort een cadeautje! En zeker nu de winkel zijn tweede jaar ingaat... We geven een klein maar kleurrijk cadeautje weg, één van de toppers uit de winkel.

't Zal niet toevallig zijn dat het iets voor een babytje is, want er zijn er weer veel geboren en op komst in m'n directe omgeving... De kleurrijke houten parelgrijper van grimms is het geworden! Het zijn 12 kralen van 2cm die aan een stevige elastiek bevestigd zijn. Al die kleurtjes zijn héél boeiend om naar te kijken en als je er mee rammelt of speelt maken ze een heerlijk geluid. Interessant van zodra zo'n kleintje iets kan vasthouden in die kleine handjes of als je er in zijn buurt mee 'rammelt;-)

Laat gewoon een leuke reaktie achter of probeer al de kleuren van de 12 kralen tellende grijper eens te benoemen! Op 13 januari maak ik de winnaar bekend!

6 opmerkingen:

  1. Wat fijn! Ik heb al leuke spulletjes in je winkel gezien en zal binnenkort een bestelling plaatsen. Voor mijn dochtertje van 3 maanden lijkt het me wel een tof speeltje!

    De kleuren: groen, geel ,oranje, rood, blauw, lichtblauw, paars, lichtgroen...verder geraak ik niet;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Al van het eerste moment dat ik het grimm-speelgoed zag, was ik er meteen weg van! Vooral de grote regenboog, maar dat parelspeeltje is ok héél mooi! Mijn zoontje Max is nu 6 maanden en kan al héél geboeid met z'n speeltjes in z'n hand bezig zijn...Ideaal dus8

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk zo'n eerste give-away! Ik doe mee voor al die mooie kleurtjes: Rood, oranje, oranjegeel, geel,geelgroen, groen,blauwgroen,lichtblauw, donkerblauw,paars,roodpaars (ne dan mis ik er nog ééntje....ik gok op blauwpaars!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ja, het lukte zo niet, maar de naam is Sarah

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Aha, hier nog een Sarah die meedingt, want give aways...wat een wonderlijke uitvinding :)!!!
    Hoera voor het 2de levensjaar van je webwinkel, dat er nog veel mogen volgen! Met goeie verkopen natuurlijk, maar zeker ook met fijne ontmoetingen en inspirerende mensen...
    Een dreumes hebben we nog in huis, een baby op dit moment niet...maar dromen doe ik er wel van :)...en ook in mijn omgeving zijn er weer heel wat bolle buiken...dus dat fijn speelgoedje komt wel terecht!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Het was natuurlijk een beetje afwachten, zo'n eerste give-away...maar wat fijn dat er al enkele reakties zijn...al mogen er natuurlijk nog steeds bijkomen.

    Marijke: het speeltje kan inderdaad al rond de drie maanden.

    Hanne: ja, grimms is echt wel betoverend speelgoed én de regenboog een absolute aanrader!

    Sarah 1: Die kleurtjes komen al aardig in de buurt;-)

    Sarah 2: Ja leuk hé give-aways! Ik heb al wel eens iets gewonnen en geven is zeker zo leuk! Als je wint heb je meteen een goeie reden voor nog een kleintje;-)

    BeantwoordenVerwijderen