Over mij

Merksplas, Antwerpen, Belgium
Mama van 4 kindjes: Mariken, Geike, Nine en Lennert.Een Alle pure en nature dingen kunnen mij beroeren. Biologisch tuinieren en lekker koken, creatief bezig zijn zoals poppetjes maken, ...zijn maar enkele van mijn interesses.Sinds de geboorte van mijn eerste ben ik me aan het verdiepen in 'duurzaam en verantwoord' speelgoed. Ik werd zo geraakt door de mooie dingen die ik tegenkwam dat ik besloot om deze zelf te gaan verkopen. In 2007 precies werd het officieel! Daarna volgde de blog én sinds vorig jaar is er dus ook een webwinkel, weliswaar nog in opbouw. Véél van mijn tijd gaat ook nog naar de ouderen die ik iedere dag weer mag ontmoeten doorheen grote, kleine, fijne maar soms ook moeilijkere momenten. Beide jobs verrijken mijn leven enorm! In de winkel vindt u voornamelijk duurzaam houten speelgoed, bio en fairtrade kleding en verzorgingsprodukten. www.speelgoedvoorgoedkinderspel.be Veel plezier met rondkijken!

dinsdag 26 mei 2009

De regenboog




De regenbogen zijn er in 3 formaten. De 2 kleinsten zijn er in 6 kleuren, maar de meest imposante is toch wel de 12-kleurige regenboog. Als decoratie alleen is hij al prachtig, maar je kunt er natuurlijk véél meer mee doen. Uit elkaar halen, terug in elkaar zetten...Vanaf de leeftijd van 1 a 1.5 jaar is hij al bruikbaar. Je staat er van versteld wat ze er allemaal nog mee doen als je kinderen wat ouder worden, als de fantasie ontstaat. Om maar één voorbeeld te geven: zet de bogen op zijn kant en je hebt een omheining voor dieren. Er kan zo een hele manège mee gebouwd worden.

3 opmerkingen:

  1. die heb ik op nog een blogje teruggevonden, maar blijkbaar is hij uitverkocht (in Nederland). Weet jij mss waar je zo'n exemplaar in België kan kopen?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik verkoop deze ook. Het komende weekend sta ik op 2 opendeurdagen.Zaterdag in Turnhoutop de Wieltjeshoeve (biologisch bedrijf en winkel) en zondag Merksplas op Widar (dorpsgemeenschap met volwassen mentaal gehandicapten). Indien u interesse hebt om er 1 te kopen maar het te ver is om te komen, kan het ook altijd opgestuurd worden.

    En ik vind het héél fijn om vandaag al een eerste reaktie op mijn blogje te krijgen! IK ben van gisteren begonnen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je kunt me steeds mailen via: tinehermans@skynet.be

    BeantwoordenVerwijderen