Over mij

Merksplas, Antwerpen, Belgium
Mama van 4 kindjes: Mariken, Geike, Nine en Lennert.Een Alle pure en nature dingen kunnen mij beroeren. Biologisch tuinieren en lekker koken, creatief bezig zijn zoals poppetjes maken, ...zijn maar enkele van mijn interesses.Sinds de geboorte van mijn eerste ben ik me aan het verdiepen in 'duurzaam en verantwoord' speelgoed. Ik werd zo geraakt door de mooie dingen die ik tegenkwam dat ik besloot om deze zelf te gaan verkopen. In 2007 precies werd het officieel! Daarna volgde de blog én sinds vorig jaar is er dus ook een webwinkel, weliswaar nog in opbouw. Véél van mijn tijd gaat ook nog naar de ouderen die ik iedere dag weer mag ontmoeten doorheen grote, kleine, fijne maar soms ook moeilijkere momenten. Beide jobs verrijken mijn leven enorm! In de winkel vindt u voornamelijk duurzaam houten speelgoed, bio en fairtrade kleding en verzorgingsprodukten. www.speelgoedvoorgoedkinderspel.be Veel plezier met rondkijken!

dinsdag 28 september 2010

Kraul en Stocs!

2 gloednieuwe merken in de winkel op 1 week tijd!
Dit is in ieder geval goed nieuws voor de oudere kinderen...

Kraul heeft oa héél wat pakketten om natuurexperimenten mee te doen voor kinderen vanaf 4-8 jaar en vanaf 8 tot... Ook enkele leuke spelen die allemaal betrekking hebben op de 4 elementen. Heel wat kits om te construeren: bruggen, een waterrad,...

Verder een Nederlands bedrijfje "Stocs"dat het succes van 'kapla' zéker zal evenaren met zijn fantastische stocs!
Bouwen met touwen heet het! We ontdekten hen in Neurenberg dit jaar, op de speelgoedbeurs die in februari in Duitsland doorgaat!

Je kan er een huis, toren, schip enzomeer mee bouwen allemaal in het groot. Je bent zowel architect als bouwer,. Je kan vertekken vanuit een plan of zo maar in het wilde weg en zien wat het wordt.  Als je klaar bent kun je je bouwwerk bekleden met lappen enzomeer.


Nieuwsgierig geworden? Neem alvast een kijkje op :http://www.stocs.nl/ Zowel de basis- als de aanvulsets in naturel en rood zal je snel kunnen bestellen in de winkel!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten