Over mij

Merksplas, Antwerpen, Belgium
Mama van 4 kindjes: Mariken, Geike, Nine en Lennert.Een Alle pure en nature dingen kunnen mij beroeren. Biologisch tuinieren en lekker koken, creatief bezig zijn zoals poppetjes maken, ...zijn maar enkele van mijn interesses.Sinds de geboorte van mijn eerste ben ik me aan het verdiepen in 'duurzaam en verantwoord' speelgoed. Ik werd zo geraakt door de mooie dingen die ik tegenkwam dat ik besloot om deze zelf te gaan verkopen. In 2007 precies werd het officieel! Daarna volgde de blog én sinds vorig jaar is er dus ook een webwinkel, weliswaar nog in opbouw. Véél van mijn tijd gaat ook nog naar de ouderen die ik iedere dag weer mag ontmoeten doorheen grote, kleine, fijne maar soms ook moeilijkere momenten. Beide jobs verrijken mijn leven enorm! In de winkel vindt u voornamelijk duurzaam houten speelgoed, bio en fairtrade kleding en verzorgingsprodukten. www.speelgoedvoorgoedkinderspel.be Veel plezier met rondkijken!

woensdag 15 september 2010

Glückskäfer

Hoewel ik op mijn blog wat achterloop met berichten, gebeurt dit gelukkig niet met de bestellingen...na onze vakantie was alles netjes geleverd!

Alle uitsteekvormpjes zijn weer aangevuld. Ook proberen we een formaatje groter waarvan de vlinder en het hartje al zijn geleverd.

Als aanvulling bij de speelstands zijn ook de grote katoenen speellakens in drie kleuren verkrijgbaar.
Nog wel even in de winkel plaatsen!

Nog even zeggen dat we de grotere stuks op vraag bestellen : de speelstanden, het poppenwiegje, de schommelplank - en brug...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten