Over mij

Merksplas, Antwerpen, Belgium
Mama van 4 kindjes: Mariken, Geike, Nine en Lennert.Een Alle pure en nature dingen kunnen mij beroeren. Biologisch tuinieren en lekker koken, creatief bezig zijn zoals poppetjes maken, ...zijn maar enkele van mijn interesses.Sinds de geboorte van mijn eerste ben ik me aan het verdiepen in 'duurzaam en verantwoord' speelgoed. Ik werd zo geraakt door de mooie dingen die ik tegenkwam dat ik besloot om deze zelf te gaan verkopen. In 2007 precies werd het officieel! Daarna volgde de blog én sinds vorig jaar is er dus ook een webwinkel, weliswaar nog in opbouw. Véél van mijn tijd gaat ook nog naar de ouderen die ik iedere dag weer mag ontmoeten doorheen grote, kleine, fijne maar soms ook moeilijkere momenten. Beide jobs verrijken mijn leven enorm! In de winkel vindt u voornamelijk duurzaam houten speelgoed, bio en fairtrade kleding en verzorgingsprodukten. www.speelgoedvoorgoedkinderspel.be Veel plezier met rondkijken!

woensdag 28 oktober 2009

Regenboog&co


Nog even over de regenboog...De korting bedraagt 4.50 . Er zijn al verschillende klanten die van deze promo-aktie gebruikt gemaakt hebben en het kan nog steeds, tot 8 november om precies te zijn ! Maar wacht zeker niet tot de laatste dag, want de regenboog is het best verkochte produkt van grimm's én er zijn er slechts 10 gereserveerd.

En waar de vermelding stond dat de bogen kunnen gebruikt worden voor turntoestellen....voor de poppen wel te verstaan!
Een klant vertelde me eens dat de kinderen, die een marmotje hadden, met de bogen ook wel eens een parcours/ omheining voor het beestje maakten. Dolle pret voor iedereen!

Verder zullen deze week Weleda-produkten geleverd worden. Al van bij het begin lag vast dat deze ook in de winkel zouden komen. Bij aanvang de 'baby calendula-lijn; de badmelken én de douchecrèmes. Uitbreiding zal er zeker komen... Hebt u alvast interesse in een ander produkt; laat het zeker weten!

Hoewel de catalogus al enkele jaren in het laatje ligt hier, zullen er binnenkort eindelijk ook produkten van 'Woll-Manufaktur Filges' te verkrijgen zijn. Een kein bedrijfje in Duitsland dat allerlei wolprodukten verwerkt en verft met plantaardige verfstoffen.

Regenboogwol voor handwerk, edelsteentjes en een klein assortiment van zijden en wollen doeken zullen te verkrijgen zijn, als aanvulling op de doeken van Sarah's Silks.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten