Over mij

Merksplas, Antwerpen, Belgium
Mama van 4 kindjes: Mariken, Geike, Nine en Lennert.Een Alle pure en nature dingen kunnen mij beroeren. Biologisch tuinieren en lekker koken, creatief bezig zijn zoals poppetjes maken, ...zijn maar enkele van mijn interesses.Sinds de geboorte van mijn eerste ben ik me aan het verdiepen in 'duurzaam en verantwoord' speelgoed. Ik werd zo geraakt door de mooie dingen die ik tegenkwam dat ik besloot om deze zelf te gaan verkopen. In 2007 precies werd het officieel! Daarna volgde de blog én sinds vorig jaar is er dus ook een webwinkel, weliswaar nog in opbouw. Véél van mijn tijd gaat ook nog naar de ouderen die ik iedere dag weer mag ontmoeten doorheen grote, kleine, fijne maar soms ook moeilijkere momenten. Beide jobs verrijken mijn leven enorm! In de winkel vindt u voornamelijk duurzaam houten speelgoed, bio en fairtrade kleding en verzorgingsprodukten. www.speelgoedvoorgoedkinderspel.be Veel plezier met rondkijken!

zondag 4 oktober 2009

Nog meer natuurlijk speelgoed





Dit berichtje is speciaal voor de scholen waar ik de komende maanden met een verkoopsstand sta en de ouders.

Als je interesse hebt in dit mooie speelgoed: laat het snel weten. Dan kan ik nog enkele bestellingen doen én het gereserveerde opzijhouden op de geschenkenbeurzen.
Ook nog een woordje uitleg over deze prachtige produkten.
Dit speelgoed doet ' de zintuigen beleven', door hun natuurlijke vormen , geur en kleur...
Het biedt vele mogelijkheden voor creatief en goed kinderspel...
het hout van de 'els', dat groeit in de weilanden rondom de leefgemeenschap, wordt gebruikt voor de vervaardiging van dit speelgoed. Zij planten geregeld nieuwe bomen aan waardoor het hout op een verantwoorde wijze wordt 'gewonnen'.
Verder zijn deze produkten gemaakt in het houtatelier van leefgemeenschap 'Birkenhof'. Hier verblijven personen met een handicap die dagelijks in verschillende ateliers werken. Door deze arbeid ontwikkelen zij een gevoel van zelfrespect en eigenwaarde. Zij maken namelijk produkten van een hoge kwaliteit die anderen nodig hebben.
Met de aankoop van een 'Bikeho-produkt' haalt u dus niet alleen prachtig speelgoed in huis, u steunt ook nog eens een belangrijk sociaal doel.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten