Over mij

Merksplas, Antwerpen, Belgium
Mama van 4 kindjes: Mariken, Geike, Nine en Lennert.Een Alle pure en nature dingen kunnen mij beroeren. Biologisch tuinieren en lekker koken, creatief bezig zijn zoals poppetjes maken, ...zijn maar enkele van mijn interesses.Sinds de geboorte van mijn eerste ben ik me aan het verdiepen in 'duurzaam en verantwoord' speelgoed. Ik werd zo geraakt door de mooie dingen die ik tegenkwam dat ik besloot om deze zelf te gaan verkopen. In 2007 precies werd het officieel! Daarna volgde de blog én sinds vorig jaar is er dus ook een webwinkel, weliswaar nog in opbouw. Véél van mijn tijd gaat ook nog naar de ouderen die ik iedere dag weer mag ontmoeten doorheen grote, kleine, fijne maar soms ook moeilijkere momenten. Beide jobs verrijken mijn leven enorm! In de winkel vindt u voornamelijk duurzaam houten speelgoed, bio en fairtrade kleding en verzorgingsprodukten. www.speelgoedvoorgoedkinderspel.be Veel plezier met rondkijken!

vrijdag 2 oktober 2009

De winkel is on-line!




De winkel is zo goed als klaar... al zullen er de komende dagen en weken nog heel wat nieuwe artikelen aan toegevoegd worden.


Dan nog even over het ontstaan van de winkel: begin 2007 groeide het idee van een eigen winkel met degelijk speelgoed dat de creativiteit stimuleert. Het is toen allemaal begonnen met een puzzel van Grimm's die ik in een winkel heb gezien. Samen met de prachtige Ostheimer-figuren
en de prachtige zijden spulletjes van Sarah's Silks vormden ze de basis van de winkel.

In de nazomer dat jaar begon het allemaal goed op gang te komen met beurzen allerhande... de winkel groeide in haar assortiment.

Alleen zonder webwinkel ben je niet zo gemakkelijk bereikbaar en hoewel het idee al lang speelde...heb ik het wel alsmaar uitgesteld omdat ik daar zo geen expert in ben. Uiteindelijk ben ik er in de zomer aan begonnen met al héél wat artikelen in huis.
Vele uren zijn er in gekropen tot nachtwerk toe, maar het loonde de moeite!

Van enkele fabrikanten is het gehele assortiment te verkrijgen, waarvan uiteraard de grote stukken op bestelling: Grimm's -Ostheimer en nog enkele andere. Blijf de blog zeker volgen om op de hoogte te blijven van alle nieuwtjes...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten