Over mij

Merksplas, Antwerpen, Belgium
Mama van 4 kindjes: Mariken, Geike, Nine en Lennert.Een Alle pure en nature dingen kunnen mij beroeren. Biologisch tuinieren en lekker koken, creatief bezig zijn zoals poppetjes maken, ...zijn maar enkele van mijn interesses.Sinds de geboorte van mijn eerste ben ik me aan het verdiepen in 'duurzaam en verantwoord' speelgoed. Ik werd zo geraakt door de mooie dingen die ik tegenkwam dat ik besloot om deze zelf te gaan verkopen. In 2007 precies werd het officieel! Daarna volgde de blog én sinds vorig jaar is er dus ook een webwinkel, weliswaar nog in opbouw. Véél van mijn tijd gaat ook nog naar de ouderen die ik iedere dag weer mag ontmoeten doorheen grote, kleine, fijne maar soms ook moeilijkere momenten. Beide jobs verrijken mijn leven enorm! In de winkel vindt u voornamelijk duurzaam houten speelgoed, bio en fairtrade kleding en verzorgingsprodukten. www.speelgoedvoorgoedkinderspel.be Veel plezier met rondkijken!

donderdag 24 maart 2011

Give- away

Tot en met maandag 4 april maken jullie kans om een LunchSkin te winnen...al wat u moet doen is een berichtje achterlaten op dit blog of mij een e-mail sturen, ook kan het via facebook of twitter...onder ' goed kinderspel' of 'speelgoed voor goedkinderspel'!



De LunchSkins zijn handgemaakte en superleuke herbruikbare zakjes die superhandig zijn om snacks, boterhammen en zoveel meer in mee te nemen! Ze zijn er in veel leuke designs... van appeltjes, bloemetjes tot hagedissen, haaien en wolven!!!

5 opmerkingen:

  1. Oei, nu snap ik het niet meer, ik dacht dat ik net gereageerd had op de blog vlindervleugels, maar dit blijkt min of meer dezelfde blog te zijn,? Anyway, ik zou dus heel graag zo'n lunchzakje winnen, 't ziet er heel handig en milieuvriendelijk uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Astrid van Wijck27 maart 2011 om 00:47

    Hai Tine!!

    Natuurlijk meld ik me aan... kan het nog?? Geweldige dingen zeg die lunchskins!!! Die met de haaien is wel heel erg stoer he.... Ik zie dat ik ook op facebook had mogen/kunnen reageren... hahaha... nou ja, heb ik er extra moeite voor gedaan...

    zonnige groet,
    Astrid

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dag Tinne,

    Ik vind die LunchSkin ook erg prachtig vooral die met die wolfen op.
    blijkbaar ook erg pracktis.

    groetjes
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hey

    Blijkbaar leuke zakjes.Ook ik wil meedoen om zo een mooi zakje te winnen!

    Groetjes
    Leen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wij zijn alvast fan! Het is milieuvriendelijk en als het fruit op is, stopt Sander de Lunchskin gewoon in zijn zak. Maar het grootste voordeel is dat de 'grote jongens' dit niet kunnen gebruiken als voetbal, zoals de 5 plastic potjes die dit schooljaar zo aan hun eind zijn gekomen.

    Groetjes,
    Sander en Lieve

    BeantwoordenVerwijderen