Over mij

Merksplas, Antwerpen, Belgium
Mama van 4 kindjes: Mariken, Geike, Nine en Lennert.Een Alle pure en nature dingen kunnen mij beroeren. Biologisch tuinieren en lekker koken, creatief bezig zijn zoals poppetjes maken, ...zijn maar enkele van mijn interesses.Sinds de geboorte van mijn eerste ben ik me aan het verdiepen in 'duurzaam en verantwoord' speelgoed. Ik werd zo geraakt door de mooie dingen die ik tegenkwam dat ik besloot om deze zelf te gaan verkopen. In 2007 precies werd het officieel! Daarna volgde de blog én sinds vorig jaar is er dus ook een webwinkel, weliswaar nog in opbouw. Véél van mijn tijd gaat ook nog naar de ouderen die ik iedere dag weer mag ontmoeten doorheen grote, kleine, fijne maar soms ook moeilijkere momenten. Beide jobs verrijken mijn leven enorm! In de winkel vindt u voornamelijk duurzaam houten speelgoed, bio en fairtrade kleding en verzorgingsprodukten. www.speelgoedvoorgoedkinderspel.be Veel plezier met rondkijken!

maandag 6 december 2010

GOODBYN LUNCHBOX EXCLUSIEF VOOR BELGIE!

GOODBYN, DE LUNCHBOX, opnieuw uitgevonden voor kinderen, ouders en onze planeet!

Goodbyn, een klein bedrijfje uit de Amerikaanse staat Illinois, had het briljante idee om de lunchbox opnieuw uit te vinden. En dit op een manier zodat het maken als eten van de lunch zowel voor kinderen en ouders, leuker, inspirerend en vooral gemakkelijker werd!

Hier zijn ze ABSOLUUT in geslaagd: een lunchbox met maar liefst 6 vakken waar je zowat alles, behalve echt dun vloeibare stoffen in kan doen. Door het zeer nauw aansluitende deksel blijven alle produkten netjes in hun vakje, waardoor de verschillende smaken niet met elkaar vermengd zullen worden,  ook blijft alles lekker vers! Gedaan met zoveel verschillende doosjes mee te nemen of alle smaken door elkaar in één doosje.

In de GOODBYN lunchbox kunnen tegelijkertijd: broodjes of sandwiches, fruit- en groenteslaatjes, sausjes, koekjes, snacks en dessertjes zoals  kwark, yoghurt en andere lekkere dingetjes worden meegenomen. Ook is er een vakje voor een drinkflesje van 240 ml waar allerlei koude drankjes of sausjes in gedaan kunnen worden.

De GOODBYN LUNCHBOX is geschikt voor kinderen vanaf 5 jaar. Bij elke lunchbox zijn 2 stickervelletjes bijgevoegd zodat ieder kind z'n eigen unieke lunchbox  kan maken. En de Goodbyn kan zonder problemen in de vaatwasser, zelfs de stickers kunnen hier tegen. In tegenstelling tot klassieke lunchboxen (slechte sluiting, stukjes die afbreken,...) kan de Goodbyn jaren  meegaan! Zelfs bij dagelijks gebruik in de vaatwasser blijft het deksel na jaren steeds even goed sluiten!

Wat ook zeer belangrijk om te weten is, is dat de GOODBYN LUNCHBOX gemaakt is van de allerhoogste kwaliteit van kunststof en dit volledig BPA en ftalatenvrij. Zij dragen het keurmerk FDA wat wil zeggendat ze uitgebreid getest zijn en veilig bevonden voor voeding en kinderen.




Het bedrijf Goodbyn is ook lid van de organisatie '1% for the planet'. 1% van hun opbrengsten wordt in dit fonds gestort waarmee allerlei duurzame projecten en onderzoeken gesteund en gefinancierd worden! In een volgende blog volgt snel meer uitleg.... en ook gaan we ze uitgebreid testen...2 meisjes mogen er eentje mee naar school en ik naar het werk!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten