Over mij

Merksplas, Antwerpen, Belgium
Mama van 4 kindjes: Mariken, Geike, Nine en Lennert.Een Alle pure en nature dingen kunnen mij beroeren. Biologisch tuinieren en lekker koken, creatief bezig zijn zoals poppetjes maken, ...zijn maar enkele van mijn interesses.Sinds de geboorte van mijn eerste ben ik me aan het verdiepen in 'duurzaam en verantwoord' speelgoed. Ik werd zo geraakt door de mooie dingen die ik tegenkwam dat ik besloot om deze zelf te gaan verkopen. In 2007 precies werd het officieel! Daarna volgde de blog én sinds vorig jaar is er dus ook een webwinkel, weliswaar nog in opbouw. Véél van mijn tijd gaat ook nog naar de ouderen die ik iedere dag weer mag ontmoeten doorheen grote, kleine, fijne maar soms ook moeilijkere momenten. Beide jobs verrijken mijn leven enorm! In de winkel vindt u voornamelijk duurzaam houten speelgoed, bio en fairtrade kleding en verzorgingsprodukten. www.speelgoedvoorgoedkinderspel.be Veel plezier met rondkijken!

maandag 15 november 2010

Storing in de winkel!

Het is heel vervelend en duurt langer dan voorzien, maar de winkel is momenteel er even uit.  Doordat het te druk is, kunnen bepaalde werkzaamheden niet snel uitgevoerd worden, die toch nodig zijn om de winkel terug te laten functioneren.

Op termijn zullen met een aparte server deze nare bijwerkingen er niet meer zijn... We hopen er snel terug te zijn en excuseren ons voor het ongemak.

Toch nog even de laatste nieuwtjes meegeven.

De Duns-wintercollectie is binnen, echter niet volledig... er is een nabestelling gedaan van wat ditjes en datjes... en hopen dat deze  er snel zullen zijn.

Deze week komen de prachtige raamhangers van Sternengasse binnen en een deel wordt nageleverd omdat niet alles in stock is. Ook plannen we een aanvulling op onze decoratieve artikelen... Een select groepje zal morgen uit drie mogelijke leveranciers een keuze maken  die het beste past bij wat we nu reeds hebben... Spannend!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten