Over mij

Merksplas, Antwerpen, Belgium
Mama van 4 kindjes: Mariken, Geike, Nine en Lennert.Een Alle pure en nature dingen kunnen mij beroeren. Biologisch tuinieren en lekker koken, creatief bezig zijn zoals poppetjes maken, ...zijn maar enkele van mijn interesses.Sinds de geboorte van mijn eerste ben ik me aan het verdiepen in 'duurzaam en verantwoord' speelgoed. Ik werd zo geraakt door de mooie dingen die ik tegenkwam dat ik besloot om deze zelf te gaan verkopen. In 2007 precies werd het officieel! Daarna volgde de blog én sinds vorig jaar is er dus ook een webwinkel, weliswaar nog in opbouw. Véél van mijn tijd gaat ook nog naar de ouderen die ik iedere dag weer mag ontmoeten doorheen grote, kleine, fijne maar soms ook moeilijkere momenten. Beide jobs verrijken mijn leven enorm! In de winkel vindt u voornamelijk duurzaam houten speelgoed, bio en fairtrade kleding en verzorgingsprodukten. www.speelgoedvoorgoedkinderspel.be Veel plezier met rondkijken!

zaterdag 7 november 2009

Nieuwigheden




In de winkel kon u het al zien, er zijn weer heel wat nieuwe artikelen toegevoegd. De nieuwe wintercollectie van Duns is grotendeels binnen , al zal er nog wat nageleverd worden.
En dan uiteraard : een nieuwe reeks verzorgingsprodukten in de winkel. Al uitgebreid geprobeerd én zéér goed bevonden. Wie mij wat kent, weet dat ik beroepshalve ook wel wat bezig ben met etherische oliën en natuurlijke produkten. Het kon ook niet anders dan dat de eisen om nieuwe verzorgingsprodukten op te nemen in het gamma,heel hoog lagen.
Raw Gaia is een nog vrij jong bedrijf, maar is er wel in geslaagd om een unieke lijn verzorgingsprodukten te ontwikkelen.
Wat hen zo uniek maakt is het feit dat vele van de grondstoffen hun levenskracht behouden omdat ze op zeer lage temperatuur zijn verwerkt. Zo blijven vele waardevolle stoffen zoals anti-oxidanten, vitamines , mineralen enz... behouden. En iets wat van nature aanwezig is en behouden blijft heeft uiteraard een véél krachtiger werking, dan wanneer deze kunstmatig worden toegevoegd.
Verder zijn de gebruikte ingrediënten van al hun produkten: 100%biologisch, 100%plantaardig, op fairtrade wijze geproduceerd en niet op dieren getest.

Volgende week arriveren ze en ik kan er al bij zeggen dat ze een echte weldaad voor lichaam en geest zijn.
Ook zijn er héél wat artikelen binnengekomen in aanlooop naar Advent en kerst: adventsspiralen, sterrenlichtjes van Grimm's, theelichtringen, kaarsjes enzomeer...

En Ostheimer volgt nog met héél wat diertjes, engeltjes en enkele kerstfiguren. De volledige kerststallen worden enkel op bestelling geleverd.
De regenboog -aktie was een groot succes, al kan u er nog tot vanavond 23u30 ééntje reserveren. Want zeg nu zelf 4.50 euro voordeel op een bestseller, dat laat je toch niet liggen!
Volgende week zondag, 15 november, vind u mij op de geschenkenbeurs van de Steinerschool 'Novalis' te Geel.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten